glo™ HYPER X2 (modely G510a, G500a, G520a - glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY) představuje naše doposud nejpokročilejší zařízení na zahřívání tabáku. Díky indukční technologii zahřívá zařízení tabákovou náplň rovnoměrně a na vyšší teplotu a přináší tak ještě lepší zážitek. Zařízení navíc disponuje novou clonovou záklopkou, která umožňuje hygieničtější zacházení v kombinaci s prémiovějším designem.
glo™ HYPER X2 nabízí dva režimy intenzity užívání: Standard a Boost. Modely G500a, G510a, G520a přináší vylepšenou technologii ohřevu pomocí jedné cívky glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY a jsou na e-shopu dostupné v sedmi barvách.
CO OBSAHUJE BALENÍ GLO™ HYPER X2?
Částečně nabité zařízení glo™ HYPER X2 (modely G500a, G510a, G520a – glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY), nabíjecí kabel USB-C a kartáček na čištění zařízení.
JAKÉ JSOU BAREVNÉ MOŽNOSTI ZAŘÍZENÍ GLO™ HYPER X2 (MODELY G500A, G510A, G520A – GLO™ NEW HEATING TECHNOLOGY) A GLO™ HYPER+ UNIQ (MODEL G403A - GLO™ NEW HEATING TECHNOLOGY?
U modelu HYPER X2 si můžeš vybrat ze sedmi variant, konkrétně pak: Černo-červená, Bílo-zlatá, Modrá, Černá, Oranžová, Zeleno-modrá, Khaki. Některé barevné varianty jsou dostupné pouze na e-shopu. U modelu hyper+ UNIQ si můžeš vybrat ze čtyř variant: Zlatá, Bílá, Černá a Modrá.
V ČEM JE NOVÝ MODEL GLO™ HYPER X2 JINÝ OPROTI GLO™ HYPER+ UNIQ?
Všechny modely zařízení glo™ HYPER X2 a glo™ Hyper+ UNIQ nabízené na našem e-shopu jsou vybaveny vylepšenou technologií ohřevu s jednou indukční cívkou s názvem glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY.
JAKÝ JE HLAVNÍ ROZDÍL MEZI TECHNOLOGIÍ ZAHŘÍVÁNÍ POMOCÍ JEDNÉ CÍVKY OPROTI TECHNOLOGII ZAHŘÍVÁNÍ DVĚMA CÍVKAMI?
Technologie ohřevu pomocí jedné cívky umožňuje optimalizovanou energetickou účinnost, která poskytuje o 2 další užití navíc na jedno nabití oproti technologii zahřívání s dvěma cívkami. Technologii ohřevu s jednou indukční cívkou poznáte podle označení glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY.
CO SI MÁM PŘEDSTAVIT POD POJMEM „INDUKČNÍ OHŘEV“?
Indukční ohřev je princip, při kterém dochází k zahřívání vodivého materiálu pomocí magnetického pole. Baterie zařízení glo™ pohání cívku, která generuje magnetické pole. Tím dochází k vytváření tepla v kovové trubičce, do které se vkládají náplně neo™ Sticks.
Takto zahřátá kovová trubička zahřívá tabákovou náplň a poskytuje tak pronikavější zážitek z chuti. Díky optimalizaci celého procesu se také výrazně zkracuje doba zahřívání. S glo™ si můžeš dopřát první potáhnutí již během chvilky.
Indukční ohřev je technologie, která se běžně používá v domácích elektrospotřebičích. Dosud však nebyla nikdy aplikována na tak miniaturní úrovni, jako tomu je u glo™.
KDE SEŽENU STARTOVACÍ BALÍČEK SE ZAŘÍZENÍM GLO™?
Startovací balíček se zařízením glo™ a náplněmi do něj si můžeš pořídit na našem e-shopu, v kamenné prodejně v Manifestu, nebo ve vybraných trafikách.
JAKÉ JSOU PODMÍNKY NÁKUPU STARTOVACÍHO BALÍČKU SE ZAŘÍZENÍM GLO™?
Startovací balíček se zařízením glo™ a náplněmi do něj si můžeš dle Speciálních obchodních podmínek pořídit pouze jedenkrát a pouze v případě, že již zařízení glo™ nevlastníš, ledaže naše obchodní podmínky stanoví pro konkrétní limitovanou akci či produkt odlišně. Startovací balíček je totiž určen pouze novým spotřebitelům značky glo™. Proto není na e-shopu možné přidat do košíku více než jeden startovací balíček dané značky. Tvůj nárok na startovací balíček se zařízením glo™ budeme ověřovat v košíku - pokud jsi přihlášený uživatel, ověření proběhne automaticky. Pokud nakupuješ jako nepřihlášený uživatel, ověření proběhne pomocí ověření telefonního čísla. Po ověření telefonního čísla a v případě, že na startovací balíček nemáš nárok, ti bude zboží automaticky odstraněno z nákupního košíku.
MOHU DO GLO™ VLOŽIT KLASICKÉ CIGARETY?
Nevkládej do zařízení glo™ žádné cizí objekty, cigarety nebo tabákové náplně s výjimkou tabákových náplní neo™ Sticks navržených pro použití se zařízením glo™.
JAK SE ZAŘÍZENÍ GLO™ NABÍJÍ?
Pro nabíjení zařízení glo™ připoj USB kabel k zařízení a ke zdroji elektřiny. LED kontrolka bude ukazovat stav nabíjení.
ZA JAK DLOUHO SE GLO™ PLNĚ NABIJE?
Plné nabití zařízení glo™ může při pokojové teplotě trvat až 3,5 hodiny. Pokud se zařízení glo™ za 4 hodiny plně nenabije, přestaň jej používat a kontaktuj infolinku 800 610 610.
KOLIK POUŽITÍ GLO™ POSKYTNE NA JEDNO NABITÍ?
Zařízení glo™ HYPER X2 s technologií jedné cívky (modely G510a, G500a, G520a – glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY) ti vydrží až 22 užití na jedno nabití.
CO DĚLAT, KDYŽ BATERIE NEVYDRŽÍ DOST DLOUHO?
Zařízení restartuj, pokud tento krok nezabere, kontaktuj infolinku 800 610 610.
JAK ZJISTÍM STAV BATERIE?
Pro kontrolu stavu nabití baterie stiskni a ihned uvolni jakékoliv tlačítko. V průběhu používání zařízení glo™ není možné kontrolovat stav nabití baterie.
CO KDYŽ SE ZAŘÍZENÍ GLO™ NENABÍJÍ?
Zařízení restartuj, pokud tento krok nezabere, kontaktuj infolinku 800 610 610.
ZA JAK DLOUHO JE ZAŘÍZENÍ GLO™ HYPER X2 (MODELY G500A, G510A, G520A – GLO™ NEW HEATING TECHNOLOGY) PŘIPRAVENO K REŽIMU STANDARD?
Po stisknutí tlačítka Standard po dobu 3 sekund se rozsvítí LED kontrolka a díky načítajícímu se kolečku ukazuje stav nahřívání. Do 30 sekund je zařízení připraveno k užití v režimu Standard.
ZA JAK DLOUHO JE ZAŘÍZENÍ GLO™ HYPER X2 (MODELY G500A, G510A, G520A – GLO™ NEW HEATING TECHNOLOGY) PŘIPRAVENO K REŽIMU BOOST?
Po stisknutí tlačítka Boost po dobu 3 sekund se rozsvítí LED kontrolka a díky načítajícímu se kolečku ukazuje stav zařízení. Do 20 sekund je zařízení připraveno k užití v režimu Boost.
CO KDYŽ SE ZAŘÍZENÍ GLO™ PŘEHŘEJE?
Pokud je zařízení přehřáté, nech ho chvilku vychladnout, popřípadě ho odpoj z nabíječky a zkus ho znovu zapnout po půl hodině. Pokud bude zařízení stále přehřáté, kontaktuj naší zákaznickou linku 800 610 610.
CO KDYŽ JE ZAHŘÍVÁNÍ NEFUNKČNÍ?
Pokud se zařízení nezahřívá, zkus ho restartovat stisknutím tlačítka na funkci Standard po dobu 8 vteřin. Pokud je zahřívání stále nefunkční, kontaktuj prosím na zákaznickou linku 800 610 610.
JAK SE ZAŘÍZENÍ GLO™ ČISTÍ?
Před čištěním nech zařízení glo™ vychladnout alespoň po dobu 5 minut. Otevři čisticí dvířka ve spodní části zařízení glo™. Pomocí ubrousku setři veškerou nahromaděnou vlhkost ze spodní části zařízení a čisticích dvířek. Pro dosažení nejlepšího výkonu je třeba vlhkost u čisticích dvířek a spodní části zařízení glo™ odstranit po každých 5 použitích.
Chceš-li vyčistit vnitřek zahřívací komory, otevři záklopku v horní části a čisticí dvířka ve spodní části zařízení glo™. Vyčisti vnitřní část zahřívací komory pomocí dodaného kartáčku. Pro lepší výsledek provádějt čištění z obou stran dle potřeby. Pro dosažení nejlepšího zahřívání je třeba zařízení glo™ čistit po každých 20 použitích.
JAK ČASTO SE MÁ ZAŘÍZENÍ GLO™ ČISTIT?
Zařízení glo™ je nejlepší po 5 použitích otřít suchým ubrouskem a po 20 použitích vyčistit kartáčkem v zahřívací komoře z obou stran zařízení.
JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU ČISTIT KOŠ NA POUŽITÉ NÁPLNĚ NEO™ STICKS?
Koš na použité náplně neo™ Sticks na doma nebo do auta čisti vodou a mýdlem. Pro kovový poklop použij pouze vlhčený ubrousek.
JAK SE POSTARAT O ČISTÍCÍ KARTÁČEK GLO™?
Čisticí kartáček jednoduše opláchni pod tekoucí vodou. Před opětovným použitím v zařízení glo™ se ujisti, že je kartáček suchý.
JAKÉ JSOU ROZMĚRY GLO™ HYPER X2?
glo™ HYPER X2 má výšku 77,5 mm × šířku 43,3 mm a tloušťku 21,4 mm. Váží 102 g, což zhruba odpovídá modelu glo™ Hyper+ UNIQ 2.0 (105 g).
JAK ZAŘÍZENÍ GLO™ VYPNOUT?
Zařízení se vypíná automaticky.
JAK ZAŘÍZENÍ GLO™ HYPER X2 ZAPNOUT?
Zařízení glo™ HYPER X2 má dva režimy zahřívání: „Standard“ a „Boost“. Před zahájením užívání můžeš zvolit režim, ve kterém chceš zařízení glo™ používat.
Zahájení zahřívání: Pro zahájení zahřívání zmáčkni a drž stisknuté příslušné tlačítko po dobu 3 sekund. Zařízení glo™ jemně zavibruje, což znamená, že můžete tlačítko uvolnit a zahájit proces zahřívání. První dioda na LED kontrolce začne blikat, čímž signalizuje zahájení zahřívání. Zařízení glo™ zavibruje jednou pro režim Standard a dvakrát pro režim Boost.
CO KDYŽ ZAŘÍZENÍ GLO™ HYPER X2 NEJDE ZAPNOUT?
Pokud zařízení nezle zapnout, zkus ho nejdříve připojit na nabíječku a ověřit si, zda je plně nabité. Pokud je nabité, a stále nejde spustit, restartuj zařízení podržením tlačítka pro funkci Standard po dobu 8 sekund. V případě přetrvávajících problémů kontaktuj zákaznickou linku 800 610 610.
CO KDYŽ SE UZAVÍRACÍ ZÁKLOPKA ZASEKNE?
V případě, že se zasekne záklopka a není možné užívat zařízení, kontaktuj prosím zákaznickou linku 800 610 610.
MOJE GLO™ VYDÁVÁ ZVUKY, MÁM DŮVOD K OBAVÁM?
Nové glo™ funguje na principu elektromagnetické indukce. Elektrický proud je veden skrz kovový vodič, který generuje teplo. To může způsobit, že během používání zařízení uslyšíte nepatrný klikavý zvuk. Tento efekt je zcela normální.
KDE SE VYRÁBÍ GLO™ HYPER+ UNIQ NEBO HYPER X2 A NÁPLNĚ NEO™?
glo™ Hyper+ UNIQ a HYPER X2 bylo vyvinuto ve Velké Británii a sestavuje ho přední švédský výrobce v Číně. Náplně neo™ jsou vyráběny v závodě BAT v Rumunsku.
KDE NAJDU MANUÁL KE GLO™ HYPER+ UNIQ, GLO™ HYPER X2 A GLO™ HYPER X2 AIR?
Uživatelská příručka ke glo™ hyper+ UNIQ – model G403a je k dispozici zde.
Uživatelská příručka ke glo™ HYPER X2 – modely G500a, G510a, G520a je k dispozici zde.
Uživatelská příručka ke glo™ HYPER X2 AIR – model G6010 je k dispozici zde.
KDE SE DOZVÍM O NOVÝCH AKCÍCH ZNAČKY GLO™?
Sleduj naše sociální sítě Instagram a Facebook, kde se dozvíte o všech novinkách a akcích. Vždy se můžeš zastavit u nás v Manifestu na Andělu, kde se o tebe postarají naše hostesky či promotéři. Pokud nechceš, aby ti něco uteklo, nezapomeň odebírat i náš newsletter.
Kontaktuj nás
Pokud potřebuješ rychlou reakci, kontaktuj nás na chatu nebo telefonicky.
Pro použití chatu je potřeba povolit funkční soubory cookies.
Nastavení cookies najdeš v patičce v sekci ‚Potřebuješ poradit?‘
Zavolej na bezplatnou linku+420 800 610 610Naši operátoři jsou k dispoziciod 8:00 do 17:30od pondělí do pátku.